Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017

AΠΑΝΤΗΣΗ ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ

Με έκπληξη διαβάσαμε την ανακοίνωση του βουλευτή της ΝΔ κ. Ι. Αντωνιάδη σχετικά με την επίσκεψη του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κ. Γαβρόγλου. Αναρωτιόμαστε δε, από που προκύπτει η μη προσφορά στον τόπο, από την οποιαδήποτε επίσκεψη Υπουργού στην ακριτική μας περιοχή, το κενό και απορίες που έμεινε στις συμπολίτισσες και συμπολίτες μας καθώς και το «θολό» τοπίο όπως το κατονομάζει, όλα αυτά τιτλοφορώντας την επίσκεψη ως αναψυχή.
 Για την επεξήγηση του όρου αναψυχή παραθέτουμε στον κ. Αντωνιάδη και τους συνεργάτες του από το Λεξικό της Ελληνικής του
Τριανταφυλλίδη:
Αναψυχή η [anapsixí] : ανάπαυση, ξεκούραση πνευματική ή ψυχική, ευχαρίστηση ψυχική· (πρβ. ψυχαγωγία, διασκέδαση): Tαξίδι αναψυχής, που γίνεται για αναψυχή. Aίθουσα / χώρος / σκάφος αναψυχής, που χρησιμοποιείται για αναψυχή.
[λόγ. <αρχ. ἀναψυχή `δρόσισμα, ανακούφιση΄ &σημδ. γερμ. Εrfrischung]
Θέλει ιδιαίτερο θράσος να συντάξει κανείς μια ανακοίνωση σαν αυτή του κ..Αντωνιάδη, κυρίως όταν ανήκει στην παράταξη που κυβέρνησε επί σειρά ετών τη χώρα, αλλά και διοίκησε το Νομό. Ακόμα χειρότερα για τον ίδιο, όταν επί σειρά ετών πέρασε από κορυφαίες θέσεις στην  αυτοδιοικητική ιεραρχία και επί σειρά ετών κώφευαν και αδιαφορούσαν. Για το μόνο που δεν κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι που δεν ευθύνεται για τη δημιουργία του ρυμοτομικού προβλήματος στο  Πανεπιστήμιο, αλλά μπροστά στην έπαρση του, το αναμένουμε και αυτό.
Επίσης όσον αφορά την αναψυχή, ο κ. Αντωνιάδης οφείλει και πρέπει να κατανοήσει ότι η κουλτούρα της αριστεράς δεν συνάδει με αναψυχές και πολυάνθρωπα ταξίδια σε πεντάστερα ξενοδοχεία, δαπανώντας πολλά εκατομμύρια ευρώ. Αυτή δυστυχώς η υπερβολή κάποιων, έδωσε τροφή σε Ευρωπαίους αξιωματούχους, για να διακατέχονται από μια λανθασμένη εικόνα γενίκευσης, για τους Έλληνες και όχι μόνο. Στην δική μας αντίληψη επισκέψεις κυβερνητικών στελεχών, ταυτίζονται με λιτές και πολύωρες συναντήσεις χωρίς τυμπανοκρουσίες, σε χώρους και μονάδες του αντικειμένου τους και όχι συναθροίσεις σε κλειστούς χώρους(τύπου Μαρτιάτικης κοπής βασιλόπιτας σε ξενοδοχείο κλπ) με κομματικούς κομισάριους  να αποφασίζουν ερήμην της κοινωνίας.
Έτσι κατανοούμε την αδυναμία του κ. Αντωνιάδη, να αντιληφθεί την ολοήμερη επίσκεψη του Υπ. Παιδείας σε σχολικές μονάδες όλων των βαθμίδων, αλλά και την συζήτηση του, με μάχιμους εκπαιδευτικούς. Προφανώς αυτό είναι ένα μοντέλο διακυβέρνησης  ξένο στα ήθη και της αντιλήψεις της Ν.Δ και του κ.Αντωνιάδη.
Τους κατανοούμε όπως και κατανοούμε την πλήρη αντίθεση τους και προσπάθεια αποδόμησης εξαγγελιών πανελλαδικής εμβελείας, οργάνων δημοκρατικού προγραμματισμού στην παιδεία (Π.Σ.Ε), από την ακριτική Φλώρινα, σηματοδοτώντας το ενδιαφέρον της κυβέρνησης για την περιοχή. Εμείς δεν εκπονούμε σχέδια Αθηνά με σκοπό να διαλύσουμε την παιδεία και ειδικότερα αυτή της Φλώρινας που μας αφορά, αλλά εργαζόμαστε συστηματικά και μεθοδικά για την ανασυγκρότηση της.
Είναι πλέον διακριτή η υποκρισία των εκπροσώπων της καθεστηκυίας τάξης και του συντηρητισμού όταν αναφέρονται σε επίσκεψη Υπουργού, ο οποίος στο σύνολο των δύο ημερών που επισκέφτηκε τη Θεσσαλονίκη και την περιοχή μας, συναντήθηκε με όλους τους φορείς και εκπροσώπους της Εκπαίδευσης, μελέτησε ενδελεχώς όλα τα ζητήματα, παρέθεσε συνέντευξη τύπου, έχοντας συνολικά καταγράψει παραπάνω από είκοσι (20) εργατοώρες.                                                   Παραπέμπουμε  τον κ .Αντωνιάδη να δει τα σχετικά βίντεο από το διαδίκτυο, με  τις επισκέψεις του Υπουργού στην περιοχή μας και τη θερμή επικοινωνία με τους φορείς, προκειμένου να έχει καλύτερη εικόνα των πραγμάτων. Αν δεν επαρκεί η καταγραφείσα δημοσιογραφική κάλυψη των Μ.Μ.Ε, τότε πολύ ευχαρίστως να του αποστείλουμε όλο το πρόγραμμα και την ατζέντα των επισκέψεων του Υπουργού.
Στο δια ταύτα, ρωτούμε τον βουλευτή της αντιπολίτευσης:
1.                  Ποια κυβέρνηση εμπνεύστηκε, υλοποίησε τα Σχέδια Αθηνά και απαξίωσε το ελληνικό δημόσιο περιφερειακό Πανεπιστήμιο; Ποιοι πολιτικοί παράγοντες ήταν στα πράγματα εκείνη την περίοδο επικροτώντας τις νομοθετικές πρωτοβουλίες της υποχρηματοδότησης, της συγχώνευσης και της απαξίωσης;
2.                  Μήπως τα αναφερόμενα προβλήματα της παιδείας δημιουργήθηκαν επί Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ;
3.              Ποιες κυβερνήσεις, πολιτευτές, νομαρχιακοί σύμβουλοι κ.α  μερίμνησαν ώστε να χτιστεί δημόσιο κτίριο σε περιοχή χαρακτηρισμένη ως καταφύγιο άγριας ζωής (ΚΑΖ);
4.              Τελικά, μήπως βολόδερναν (sic) διάφοροι πολιτευτές, πολιτικοί και μη, οι οποίοι όψιμα ζητούσαν την ίδρυση Τμημάτων στην περιφέρεια, δίχως να λαμβάνουν υπόψιν τους την εργασιακή αποκατάσταση των αποφοίτων; Και γιατί να ενοχλεί η δημιουργία Περιφερειακού Συμβουλίου Εκπαίδευσης(Π.Σ.Ε), η οποία θα καταρτά το στρατηγικό σχέδιο δράσης και λειτουργίας και ανάπτυξης των Ιδρυμάτων της Περιφέρειας (ΑΕΙ-ΤΕΙ);
5.              Μήπως τελικά πιστεύει ο κ. Αντωνιάδης, ότι ένας υπουργός πρέπει να αναγγέλλει με ευκολία την δημιουργία ή επαναφορά σχολών, κάτι που κατά κόρον γινόταν για ψηφοθηρικούς λόγους, με πολιτική σκοπιμότητα στο παρελθόν, από το να λέει με σοβαρότητα ότι αυτά τα ζητήματα, χρήζουν πρώτα μελέτης και έρευνας και κατόπιν απόφασης και εξαγγελιών;
6.              Γιατί θα πρέπει να αναμένουμε πομπώδεις δηλώσεις με ατέλειωτα «θα» και να μην εκτιμούμε την ενδελεχή καταγραφή των προβλημάτων, την τεράστια διάθεση συνεργασίας και της συζήτησης επί του πρακτέου και του πραγματικού;
7.              Διαβάσατε ή παρακολουθήσατε την συνέντευξη τύπου του Υπουργού ή επιλεκτικά τοποθετηθήκατε με στόχο την πολιτική παραπλάνηση του κοινού της Φλώρινας; γιατί αν μην τι άλλο θα ακούγατε ότι ένα από τα βασικότερα ζητήματα που απασχόλησε και τέθηκε στον κ. Υπουργό είναι το ρυμοτομικό, για το οποίο έχει δρομολογηθεί η σχετική τροπολογία.
8.              Ως προς την αναφορά του κ.Αντωνιάδη και αυτό που υπονοεί προφανώς, ότι οι Υπουργοί επισκέπτονται έργα και υποδομές που εκτελούνται και ολοκληρώνονται σε όλη τη χώρα, θα πρέπει να γίνει αντιληπτό, ότι το Κυβερνητικό έργο προχωρά με γρήγορους ρυθμούς και ας φρόντιζε η Ν.Δ όσο ήταν κυβέρνηση να μην κωλυσιεργεί στην εκτέλεση όλων αυτών, τα οποία σήμερα υλοποιούνται, αδιαμφισβήτητο  γεγονός και μόνο από την παραδοχή του αυτή.  
Εν κατακλείδι, φαίνεται πως η μακρά απουσία του έτερου βουλευτή του νομού από την σχολική τάξη, να οδηγεί σε σύγχυση στην κατανόηση των όρων ή αναλαμβάνει να αναδείξει «κακώς κείμενα» με το γνωστό πολιτικό ήθος της «αριστείας» που διακατέχει την αξιωματική αντιπολίτευση και όλα αυτά ελέω της τοποθέτησής του, ως Αναπλ. Τομεάρχη  Αγροτικής Ανάπτυξης και  Τροφίμων της ΝΔ. 
Η ρητορική του «θα» και του «πολιτικαντισμού» ανήκει στο παρελθόν, ο ελληνικός λαός το αντιλήφθηκε και την τοποθέτησε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
Εάν οι επιλεκτικά λαλίστατοι κ. Αντωνιάδης και ομοϊδεάτες του στη Φλώρινα, έδειχναν κατ’ελάχιστο την ευαισθησία τους, όταν μέσω του σχεδίου Αθηνά, διαλυόταν η παιδεία στη Φλώρινα, ενδεχομένως και να είχαν περισωθεί κάποια πράγματα, που σήμερα διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους.
Έτσι εκτός από την κατανόηση μας, το μόνο που έχουμε να συστήσουμε στον κ.Αντωνιάδη και τους ομοτράπεζους του, είναι  Κρείττον του λαλείν το σιγάν.
Ν.Ε ΣΥΡΙΖΑ Φλώρινας.